Sunday, October 31, 2010

Halloween 2010 - The party that was



As versierings vir die ingangsportaal het ons die teddies wat ek vir my vriendin in die Kaap opspaar versigtig uit hulle verpakking gehaal en al die lables netjies weggesteek. Lyk hulle nie fantasties nie?

Spider dip. Avokado en suurroom. Lekker...

Cauldron chippies


MiaauMy arme gaste. Hulle moes werk vir hulle kos. Ek het 'n pampoenkerf kompetisie gehou en die wenner 'n goue trofee belowe. Het skoon vergeet om die trofee te oorhandig... Mind you, dit was halloween en die idee van die trofee was juis dat dit byna 'n straf sou wees om dit te ontvang. Maar vrees niet... Al hierdie mense is komende Saterdag weer hier vir Rods se partytjie. Dalk moet ek hulle die keer laat braai vir hulle kos...

Ek hou van hoe dit hier lyk of Laura se kop aan die brand is.

Poeding. Yum. Daar was ook 'n (klein) sjokolade fondue, slagroom en poedersuiker vir die wat braaf genoeg was.

Rachid het heel kreatief met my spinnekoppe omgegaan

Die mees kreatiefste pampoen was Laura s'n

en die kaapse kleurling pampoen, is aan Thinus te danke.

No comments:

Post a Comment