Sunday, October 10, 2010

Spanje foto's van my selfoon af

In Schipol lughawe by terminaal C, is daar 'n sjokolade kafeetjie. Ek maak 'n punt daarvan om vroeg te wees vir my vlugte... Lees net die instruksies :) Ek het hulle slaafs gevolg, natuurlik.

Chandelier in die sjokolade kafeetjie

Roderick het vir ons emergency exit seats geboek. Kyk net al die spasie!

Rods bo by die kasteel op Montjuic. Ek het ten minste 4 van daardie groot passassierskepe getel.

Berg-af met die kabelkarretjie

Die uitbreiding van La Ramblas sodat dit tot in die hawe strek.

'n Ferry besig om te parallelparkeer. Hy was amper so lank as wat die hawe daar breed is.

Rods by Barcelona se Arc de Triomf

Ek natuurlik ook

Die fontein van die gode by die citadel.

Manual zoom. Dit is as mens self nader loop

En nog verder ingezoom

Happy pills: Al wat mens nodig het.

Al wat albei mense nodig het.


No comments:

Post a Comment