Sunday, August 31, 2008

Kinderdijk


In een van die Buffy-episodes praat sy van "the boy who put his finger in a duck". Wanneer sy vertel word dat dit eintlik 'n dyk was, is haar komentaar daarop dat die storie nou heelwat meer sin maak...

Kinderdijk is nie, sover ek kan aflei, waar die verhaal van die seuntjie afgespeel het nie. Dit is wel waar die grootste konsentrasie windmeule geleë is. Ek dink daar is 19 binne 'n km, maar die meeste wat ek op 'n slag gesien het, was 14. Een van die meule is 'n museum waar besoekers (teen 'n tarief natuurlik) kan gaan rondloop, maar in die res woon daar mense en hulle hang wasgoed en verf en werk in die tuin terwyl die toeriste (en ek natuurlik) klik klik klik met die kameras. Ek dink nie as een van hulle ryk en beroemd (rich and shameless) raak, dat die paparzzi hulle eintlik sal pla nie.

Daar loop twee riviere net tussen die windmeule deur en die een se watervlak is sigbaar hoër as die ander een s'n. Maar dis tog waarvoor die windmeule daar is. Om die water uit die polders terug op te pomp rivier toe. Eendag, as ek lank genoeg hier gewoon het, gaan ek nog gewoond raak daaraan dat jy onder die riviervlak woon. Maar daardie dag is nog 'n entjie die toekoms in.



No comments:

Post a Comment