Sunday, March 20, 2011

Dagje Brussels

Ek en Laura is Saterdag Brussels toe. Na 'n heerlike treinrit en baie geloop, het ons by die oudste kerkie in Brussels opgeeindig; 'n gotiese gebou halfpad teen die bult op paleis toe. Die plek was vervalle en ek is met 'n oneindige hartseer gevul daaroor. Terwyl ons binne was, het die orrelis geoefen, maar sy spel is uitgedoof deur 'n pienk koper-orkes buite.

Ek weet niks is vir ewig nie, maar as die binnekant van 'n kerk so lyk, breek dit my hart.

Vrolike pienk orkes

Oorblyfsel van een of ander muur. Ek is nuuskierig wat die was toe dit nog heel was.

Kuns studio

Winkelvensters in 'n vrolike arty farty straatjie


Wanted man - ook bekend as Vader Krismis

Straatkuns
Voetgangers en toeriste aan die toekyk hoe 'n straatkunstenaar 'n skildery teen superspoed vervaardig


On the job. Dit was bietjie weird om Afrika krygers in Brussels te sien. Ek vermoed hy sou meer verkoop het as hy sjokolade geverf het...

Ek woon nou al byna drie jaar in Nederland, maar ek kan nog steeds nie daardie woord uiter sonder om bloedrooi te bloos nie. Sex kitten klink net soveel eleganter...

No comments:

Post a Comment