Sunday, October 18, 2009

Rachid se verjaarsdagpartytjie

Malibu en sprite
Pina colada
Laté
Cranberry sap

Gisteraand was Rachid se verjaarsdagpartytjie. Nes Thinus s'n in Junie, was dié 'n multikulturele affêre. Met min of meer dieselfde mense ook. Ons het spesiaal nie fiets gery daarheen nie. In Nederland mag jy obviously nie jou kar bestuur wanneer jy bo die wettige alkohol limiet is nie. Maar, as hulle jou vang fietsry bo die limiet, vat hulle ook jou lisensie af. Jy is dan op die pad en dus 'n gevaar vir jouself en ander weg-gebruikers... Stap mag egter wel.

Ons was om twintig oor sewe by Thinus. Die laaste gaste het hier by 11uur se kant opgedaag. Intussen het Thinus verbasend suksesvol kroegman gespeel. Daar was Jihads (nogal snaaks, want Arabiere drink mos nie - mind you, die wat op die partytjie was, was nie so gesteld op die Koran nie, en hierdie drankie het nogal voorkeur gekry...) Pina coladas en onnugter weet wat nog alles. Meestal vodka, rum of malibu gebasseerd. Dat ek tot 2uur gehou het, is 'n absolute wonder.

Maar ek het die aand onskuldig begin met 'n surerige cranberrysappie. Daarna nog steeds in die onskuldige spektrum Thinus se baie grand koffiemasjien beveel om vir my 'n laté uit te spoeg. Ek was bietjie verras oor ek dit in 'n glas kry, maar dit was 'n lekker temperatuur en het nie bygevoeg tot nou-die-aand se blasie wat ek by die oond opgedoen het nie. Maar toe word ons dors...

1 Pina colada, drie Malibu en Sprite, 2 glase water en nog 'n cranberry sappie later, was dit 2uur. Intussen had ons sop en vleisbrood vir voorgereg. Met 'n ongelooflike hoofgereg van lamsvleis en pampoen, marrow gebak, aartappel gratin en aubergine en mince later, was poeding nog nie naastenby in sig nie.

Maar dit was 2uur en ek was moeg. Die Marokkane het gedans en simbale geslaan, Rods en die baster Italiaan-Engelsman het kopstukke sit en gesels. Ek het met een van die ander Suid-Afrikaners, Riaan, sit en klets. Hy moet nou Spaanse lesse neem, want sy ander helfte is Spaans en in die klompie jaar wat hy in Nederland is, het hy nog nie eens Nederlands geleer nie, so die Meditereinse (of is dit met 'n lang y?) taal kom maar moeilik aan.

Ek is nuuskierig wat toe vir poeding was. Gelukkig het Riaan aangebied om ons huistoe te bring. Net so oor die 3km is 'n entjie as mens lankal lus is vir slaap, so ek het mooi dankie gesê. Nou weet hy sommer waar ons bly. Hulle is uitgenooi vir Rods se verjaarsdagpartytjie oor 3 weke. Die gaan seker 'n braai wees. En poeding gaan defnitief opgedis wees voor 2uur.

No comments:

Post a Comment