Sunday, November 29, 2009

Dans met die rooi-strap rok



Ek het die naweek skielik 'n lus vir naaldwerk ontwikkel. (Ek kan seker Nederlands wees en sê ek het skielik so lus vir naai gevoel, maar my Afrikaanse wortels is nog te diep om daardie sin sommerso op die web los te laat.)

Sonder 'n patroon (of selfs vassteek-spelde of my overlocker... dis die volgende item op my wish list) het ek die grys rokkie uit velour gemaak. Die materiaal stik moeilik genoeg en om dit sonder spelde aan te durf, is 'n malligheid wat net iemand met Afrika in hulle are sal aandurf. Maar ek het. Al wat hy nou nog kort, is 'n soom en die rooi sequence-band onder die bors-lyn. Vir nou word hy eers gewas (sodat ek seker is die soom hang reg) en vir oulaas getuimeldroog. Na die sequence aan is, sal ek daardie luukse nie meer hê nie.

Ek is onbetaamlik trots op myself oor die stukkie lap wat vorm gekry het. Rare dinge wat mens se lewe sin en nut gee. Myne voel blykbaar soos fluweel.

No comments:

Post a Comment