Saturday, May 22, 2010

Pienk tee

Justify Full
Die was 'n vreeslike vinnige mik en druk foto die. Ek het die Twinings appel en cranberry tee gemaak, dit op die badrand gesit, die kleur bewonder, die kamera gaan haal en aangeskakel. Ingezoom Net toe die beker mooi in fokus is, sterf die kamera plotseling. Battery.

Ek het 'n spaar battery. Die is wonder bo wonder gecharge. Maar om batterye te vervang, verg ook 'n minuut of twee, want eers moet die tyd en datum reggestel word. Toe doen ek maar wat meeste lui mense in my skoene - op my kaal voete - sou doen: Skakel die kamera weer aan, mik druk. Hoor die grrrr klankie van as 'n foto wel geneem is en sien twee sekondes later hoe die kamera homself weer afsit. Die foto is dus nie heeltemal so mooi in fokus as wat ek op gehoop het nie, maar hier is hy. Pienk (roze) thee om by my roosgegeurde bubblebath te pas.

Life is good - al blog ek deesdae oor tee en bad.

No comments:

Post a Comment