Saturday, November 5, 2011

Vriende en familie in SA


Ouma en haar suster, tannie Lenie


Gesina in Kirstenbosch




Ek met my treinkeps by die King Protea in Kirstenbosch




Heeeehaaaah






Daar is 'n storie agter die foto. Deneys het die foto hier onder van my met die trein om my nek geneem toe die kondukteur besluit het hy moes inklim en ek moet op sy skoot klouter vir die foto. Ruby dreig om die foto vir almal te stuur...


Ek met 'n stoomtrein om my nek

.


My fotosku vriendin


Ek en Danie die meeue aan die voer in Houtbaai


Dis blerrie ver van daardie rots af tot by die see


Hoogtevrees loop nie sterk in ons familie nie. Danie met Houtbaai in die agtergrond.


Sussies. Ek is nogal verbaas sy het my so diep in haar bubble toegelaat.


Kleinboet


Gesina op haar lui-perd


Ruiters








Ek en Benjamin (Bennietjie). Hy het my hart heel vermurwe, want as mens hom optel, dan word hy so babasag in die arms. Niks van die stokstywe wegdruk gewoontes wat feitlik alle ander babas het nie. Hy is te schattig!


Liezl, William en Peter


Gesinnetjie Barnard. Eddie, Ben, Adam, William, Liezl en Peter


Peter buite aan die speel


William voor sy gunsteling geraasmaker.


Adam


Ben


Eddie en sy cuppacino. Ek het natuurlik 'n late gehad - 'n rooie nogal



Heinrich


Werner en sy vroulief


Ek in Vishoek. Dis waar sommer heelwat van die haaiaanvalle plaasvind, so ek het my voete nie veel dieper as die enkels in daardie see gedruk nie.


Deneys en sy Kersgeskenk (ja, ek is jaloers...)


Josif


My pa


Michael besig om my saamgebringde hardeskyf te plunder.


Gesinnetjie Van der Walt. Landro en Carlean se kinders word al groter - en natuurlik al ouliker.


Vrolike Tania


Runaway bride


My trourok pas nog! En twee van my vriendinne wat by die troue was, vier dit saam met my. (Obviously, anders was hulle mos nie ware vriendinne nie)


Self portrait Ek, J-M en Tania


Mom by Oliewenhuis


Ek en J-M laataand op die bank


Hats and feathers tea


Ma lyk skattig met die fascinator




Braai by Bennie-hulle. Stewie, Gerda en Bennie


Viola, Chris, Gert en 'n duidelike moeg Rudie


Stewie en sy meisiekind


Etenstyd by die Van Wyks


Helizna aan die make-up vir hulle skool se matriekafskeid.


Die defensiewe arm van my is om 'n rolletjie te verstop, nie oor ek dit nie geniet om met J-M en Tania tee te drink nie


Ouma by hulle verjaarsdagtee vir Oktober. Sy is nou 85


Lekker kuier saam met Rudie, Hanna en Gerda


Mom


Jonathan


Tania


Wimpie besig om goeters te copy


Nicolene


Ek en J-M (baie vroeg!) een oggend aan die tee drink by Iets Nice


Kirsti wat by die jaar net mooier (en maerder) word


My babatjies

No comments:

Post a Comment