Sunday, October 26, 2008

Stop de tijd

Wat 'n dag! Gisteraand het ons tot laat gelê en TV kyk met die gevolg dat ek vandag eers - volgens die selfoon 11uur bygekom het. Die sangria mag iets daarmee uit te waai hê. Na ek gaan eet en stort en in die huis rondgedwaal het, het ek die rekenaar aangesit. My rekenaar vertel my toe dat dit vyf oor 11 is. Nou, ek is 'n vinnige meisie, maar...

Vandag het Nederland se daylightsavings afgeskakel of ingeskop. Weet nie presies hoe om dit werk nie. Wat ek wel weet, is dat die 'n ongelooflike lang dag was, dat dit skielik baie vroeër donker is as gister en dat daar op die oomblik drie tye in ons huis vertoon word. Die mikrogolf is nog op die ou tyd (selfde as SA); so ook my selfoon. Ons computers het die regte tyd iewers vandaan gevind en Rods se selfoon ook. Die muurklok in die kombuis het ons vanmiddag so naby drieuur reggestel en dié het net daar vasgehaak. So ek is in 'n huis vol vele tydzones. Dink ek moet gaan bad. En my tyd vat daarmee.

No comments:

Post a Comment