Saturday, March 13, 2010

Die onder-rok en die bo-rok

Driekwart klaar onder-rok. Hy moet nog soom kry.

Patroon vir die onderste rok

Die patroon vir die bo-rok vra tussen 10 en 15 meter lap, 11m van die een soort lint en 'n verdere 5 meter van die ander soort. Dit sluit nou nie die 30 ogies en die riempie wat daar deurgeryg moet word in nie...

In April is die Fantasy Fair. Die jaar gaan ons in uniform. Wel, soortvan. Natasha se rok is al in Februarie klaargemaak. Roderick kry 'n mooi rooi mantel. My skepping het vandag eers begin vormkry - die onderste gedeelte in elkgeval. Dit het makliker in teorie geklink. In praktyk moes die pante presies reg geplaas word om daardie donkerder en ligter gedeeltes van die materiaal perfek op te line. Ten spyte van ernstige beplanning en uitknip, is daar tog 'n keer of vier uitgerafel en oor begin. Vandag was ook my eerste kennismaking met balyn (balein?). Dit is nou die harde goed wat die rok vanself laat bobly. As geheel is ek zeer tevrede, maar ek dink my rok gaan skouerbandjies kry. Vir my eie gemoedsrus. Al word alles wat moontlik kan ontsnap met 10-15 meter lap bedek. Ek sit en wonder nou wat die finale produk gaan weeg en of ek sal kan beweeg daarin. Maar dit is gelukkig April se worry daardie.

1 comment:

  1. die meisies in die 1800's het mos sulke stywe baleine gehad dat hulle aanhoudend gefeint het!

    ReplyDelete