Saturday, March 13, 2010

Linner in Scheveningen



Het wapen van Scheveningen se venster-kuns laat my baie lus voel om daar 'n dop te gaan drink.

My pizza is lief vir my - en ek vir hom


Ek dink Donkey se kunstenaar en Het Wapen s'n is dieselfde persoon. Ook hier voel ek genoop om 'n draai te kom gooi.

Ek weet die karakter is uit Up uit, maar vir wie wil regtig diƩ verjaarsdagkoek eet?

Die ete tussen ontbyt en middagete, is brunch. Op die weg van dieselfde logika, het ek en Rods vandag in 'n klein, vibrant koopstraatjie by Scheveningen (die woord het 'n g-klank; regtig!) gaan linner eet. Die Italiaanse restaurant het gewen en ons is gevra of ons so in ons tweetjes kom uiteet. Toe die pizza opdaag, was daar baie liefde op die tafel. Woordspeletjies ook. We ate our hearts out. Om die kos te eet, was hartverskeurend. Ons harte is gebreek. Daar het 'n lem deur my hart gegaan. Aan die einde van die ete was ons albei harteloos. Ek moes oor my hart - die een wat ek so graag op my mou dra - waak, want Rods is 'n hartedief. Pizza is regtig my hart se punt. Die ete was hartstikke hartlik. Dit was hartseer om daar weg te gaan - hartverskeurend eintlik maar ons was van harte bly vir die hartlike maaltyd...

No comments:

Post a Comment