Sunday, November 23, 2008

Kook en gegiggel


Ek het 'n wyse man. Hy kom seker iewers uit die ooste vandaan. Synde Kalahari.com so gaaf is om tot by ons voordeur af te lewer, het ek twee juwele van boeke gekry. Die Kook en Geniet hoef ek nie veel oor te skryf nie. Afrikaanse kookbybel. My ma het een gehad en Gesina het lankal deps op hom geplaas. Daar is resepte in hoe om beesvleis soos wildsvleis te laat proe, hoe om gemmerkoekies te bak en hoe om die verlange in jou hart te lawe met bekende geure en teksture. Jan Spies se stories is net so bekend. Daar is die sterre met hulle sterte en die tierwolf op die toilet. Sy verhale maak draaie deur die Kalahari, Karoo en die beter natuur wat wegkruip in elke mens. Dit is lag-met-'n-traan stories wat my wortels in Afrika hou.

Ek het nog altyd gereken as mens kan lees kan jy kook. Nou weet ek as mens kan lees, kan jy lag ook.

No comments:

Post a Comment