Sunday, November 30, 2008

Kaal voetjies in die sneeu

Ek het vannaand na 'n optrede van Karin Hougaardt gaan kyk. Nou moet ek bieg dat ek van haar goed slegs vir Bly en vir Lui lui telefoon ken. Weet nie hoe oud sy is nie, weet nie hoe sy lyk nie, weet net sy het 'n asemrige stem. En weet dat sy Afrikaans is en dat sy hier in Den Haag is.

Vanmiddag bel ek toe SA toe. So vind ek toe by tannie Max uit dat Karin haar shows altyd kaalvoet hou. Na ek vertel het van die sneeu van vanoggend sê die tannie toe so ewe droog "Ag siestog met haar ou kaal voetjies so in die sneeu..."

Na vannaand kan ek sê dat Karin ongelooflik talentvol is en dat sy waaragtag kaalvoet by ons 2 grade max was. Haar lirieke is rou en emosioneel en openlik verdedigend vir hulle reg om daar te wees. Die soort eerlikheid wat mens bewonder in ander, maar wat jou vir hulle part skaam maak. Maar ek het dit geniet. Sy kan maar terugkom hierheen.

No comments:

Post a Comment