Saturday, February 21, 2009

Granate


Volgens die mitologie het ons winter oor die meisie wat Hades ontvoer het, ses granaatpitte geëet het terwyl sy sy gevangene was. As ek reg onthou, was haar naam Ceres, maar dit kon haar ma ook wees. Ses maande van die jaar moet sy by hom deurbring, en dan sit en treur haar ma wie se werk dit is om die blommetjies te laat bloei so, dat sy skoon vergeet om haar werk te doen. Sodra sy haar dogter terug het, dan doen sy weer haar werk. Ek dink sy is bietjie deurmekaar. Pleks sy werk terwyl haar dogter onder in die hel sit en kuier met dié vir die ses maand 'n jaar wanneer sy wel die kans het...

Madri maak die mooiste juwele. Sover het ek al drie van haar skeppings. Die naweek het Thinus vir my 'n ring gegee wat sy vir my saamgestuur het. As ek na die kleur kyk, weet ek presies waarom dit granaatsteen genoem word. Ek is mal oor die ring. Dis so 'n lekker groot knuckle duster en dit pas perfek by die armbandjie en oorbelletjies wat ek reeds het. Armbandjie van Mom (oorspronklik uit Mexico), oorbelletjies self gekoop in Greenwich op my verjaarsdag laasjaar en nou 'n pragtige ring van Madri. Ek is voorwaar geseënd. Nie net het ek goeie vriende en mooi juwele nie, ek kon ook die granaat verslind.



1 comment: