Monday, May 4, 2009

Pronkertjies en poeding

Net soos met bearing (be-aaaring) het dit my 'n oomblik gevat om pronkertjie op te breek in pronk en ertjie. Ek weet steeds nie of orchidië, madeliefies of pronkertjies my gunsteling blomme is nie. Orchidië oor hulle so manjifiek en evolusioner ongelooflik goed aangepas is, madeliefies oor hulle vriendelik en liefies is en pronkertjies oor ek sulke goeie herinneringe aan hulle het - en natuurlik ook oor hulle so lekker soet ruik.

Vandag had ek 'n insiggewende gesprek oor hoekom dit so moeilik is om gesond te eet. Om weg te bly van die poeding af, om nie jou will power nie, maar jou won't power uit te oefen. Wanneer mens rook, kan jy ophou, wanneer jy aan dwelms verslaaf is, kan jy gespeen word en jou lewe lank daarvan wegbly. Maar eet... jy kan tog nie regtig ophou eet nie, kan jy? Dis soortgelyk aan die quote van "Give a man a match and he is warm for a minute. Set him on fire and he is warm for the rest of his life..." Soos wat 'n alkholis heeltemal oorboord gaan wanneer hy na jare van droogte skielik weer die wingerdvog ontdek, so is dit met diëte. En niks kan jou regtig daarteen beskerm nie.

Behalwe dalk blommetjies.

No comments:

Post a Comment