Sunday, April 10, 2011

Dagje Cologne

Die Domstad bo van die brug af

Ons drie meisies. Ek dink Rods het 'n interessante en skrikwekkende insig in die psige van die vrou gekry na die naweek... En hy het agtergekom ek shop nie die meeste nie :)

Een van die deure van die Dom

Nom nom nom

Die Duitse gebak is absoluut fantasties!

Paasfees is groot in Cologne. I wonder if we can blame it on this bunny.

Olie-kolonie Die oorspronklike eau de Cologne.

Ek het die vandag nodig. My voete is Gaar!

Pink Vespa for a real girl


Poskaarte van hoe Cologne in die tweede wereldoorlog verwoes is



Wat ons vir middagete genuttig het. Die onderste schinitzel is die hoender een. Dit was heerlik.



Sjokolade museum
Die hase zip oop en het paaseiers binne-in hulle verstop. Ek weet nie of hou van die idee om eiers uit 'n haas se umpfh te eet nie

Mooi met sy klokkie

Ietsie vir die nerds


Lekker?
Die beste wat daar is, inderdaad :)

No comments:

Post a Comment