Sunday, September 18, 2011

Elf Fantasy Fair Arcen: Foto's van Natasha

Belangrik om 'n uitrusting goed af te rond.

My uitrusting was multi-lagig. Hier is ek besig met die eerste lae. Ek het sonder die 'cage' op die trein gereis. Dit het 'n heel ander reaksie uitgelok as my uiteindelike uitrusting.

Mooi, tog? Ek was gelukkig dat die haarverlengstukke so naby aan my eie haarkleur was, dat heelwat mense my gevra het of dit my eie egte hare is.

Uiteindelik heeltemal aangekleed.

Ek, Rods, Ursula en Laura van agter. Ursula is ons winkelwagentjie.

Laura se mooi vlerkies

My liefieding aan die foto's neem

Detail
Is dit nie 'n skattige woefie nie?

My uitrusting van voor af was interessant, maar ek dink dat die agterkant die fassinerendste is.

Mission impossible. Probeer met so 'n jurk deur klein spasies kom...

Regal me

Die wimpers was verrassend gemaklik die keer.



No comments:

Post a Comment