Sunday, September 28, 2008

The armpits of the universe


Ek straal seker negatiewe energie uit. Beide Rods en sy ma het my die laaste paar dae probeer oortuig dat ek die regte keuse gemaak het om Nederland toe te kom en dat ek nie vir ewig ongelukkig hier sal wees nie. Dit na ek lankal tot dieselfde gevolgtrekking gekom het en eintlik gedink het ek is vir nou heel ok hier...

Vandag se mededling was net te kosbaar om nie neer te pen nie. My skoonma het in Pretoria grootgeraak, vriende gemaak, daar getrou en haar kinders het net begin skoolgaan voor sy Bloem toe gedwing is. Dit het soos die einde van die aarde gevoel en sy moes van voor af settle en so aan. Ten spyte daarvan dat dit nog in dieselfde land was, was dit vir haar 'n groot aanpassing, so sy weet hoe ek hier moet voel. Om haar punt te illustreer, word ek toe die volgende juweeltjie meegedeel. 'Bloemfontein felt like the armpit of the universe. You know, an arsehole is at least good for something, but the armpits just sweat an stink...'

Party dae wonder ek oor my familie...

No comments:

Post a Comment