Sunday, June 22, 2008

Kerk

Ek is vanoggend na die Betlehemkerk hier naby ons toe. Was redelik senuweeagtig oor wat se kerk dit is, want dit sê nie buite nie. Moet sê ek was verras en gelukkig toe ek uitvind dat dit 'n herformde kerk is. En wat is 'n Nederlandse Herformde kerk nou eintlik anders as 'n Nederduits Gereformeerde kerk? So ek is, na al my omswerwinge deur verskeie kerke en stede - ook halfpad oor die aardbol heen - terug in die NGK.

Vanoggend se diens was oor vergifnis. Vergifnis van alle sonde. Die wat klaar gedoen is, besig is en die wat nog kom. Die van daad, woord, denke en versuim. Dis 'n verskriklike klomp. Daarmee saam gooi die dominees toe die versie wat sê niks kan ons van God se liefde skei nie. Niks. Nie eens ons sonde nie. Ek sal dit graag in diepte wil bespreek met iemand wat baie tyd het.

Choo Thomas het 'n boek geskryf 'Die hemel is 'n werklikheid'. Ek is die week herinner daaraan dat die hel ook 'n werklikheid is en dat almal die ewige lewe kry, party kry dit net in die hel. 'n Ewigheid van pyn en smart - en dit hou nooit op nie. Dis 'n skrikwekkende gedagte vir my, want ek ken te veel mense wat nog nie hulle saak met God reggemaak het nie. Party dae is dit ek ook.

No comments:

Post a Comment