Friday, June 27, 2008

Onderhoud in 90 minute

Vandag het ek vir 'n onderhoud by die universiteit van Leiden gegaan. Dit was 'n goeie een. Of ek die werk gaan kry of nie, dit weet ek nie, maar ten minste het die onderhoud goedgegaan. Ek moes met een prof en twee doktors gesels en ons gesprek was 'n mengsel van Nederlands, Afrikaans en bietjie Engels. Die pos is vir 'n genetiese analis. Hulle was heel eerlik met my en het my vertel hulle sou eerder graag studente van hulle Universiteit wou aanstel as vir my. Dit begryp ek. Ding is, hulle het drie poste oop. As hulle hulle eie mense kon aanstel, het hulle al... So nou hou ek duimvas en bid vir 'n lekker werk. Ek dink die feit dat die onderhoud so lank geduur het, is hoop-wekkend. En daar is mos geloof, hoop en liefde. En hoop is die middelste een. Mooi toegevou tussen die ander twee.

No comments:

Post a Comment