Wednesday, June 4, 2008

Onderhoud in 4 minute

Ek is vandag na my eerste onderhoud toe. Baie opgewonde gegaan. In 'n ander bui teruggekom, maar 'baie' feature ook in daardie bui. Die was net by die uitsendburo, so ek kan net dink hoe dit by die regte werke sal gaan. Telefonies het ek hulle vertel ek het nog nie die kredietkaart-grootte dingetjie wat dien as werks- en verblyfspermit nie, maar het die sticker in my paspoort wat dit verklaar. Het ook offisiële dokumente met 'n burgerservicenummer in. Daardie nommer kan jy slegs kry as jy 'n werkspermit het... Mooi, sê hulle, sien jou Woensdag 3uur.

Ek het 15:04 weer daar uitgewandel. Jammer, maar hulle kan nie stickers in die paspoort aanvaar nie en hulle eie departement se dokumente is nie offisiëel genoeg nie... Maar ek is welkom om hulle te kontak as ek eendag die klein kaartjie het... Dag

No comments:

Post a Comment