Wednesday, July 30, 2008

3477

Ek is besig om 'n probleem met Nederland op te doen. Dis nie die Nederlanders se skuld nie. Wel, dis nie net die Nederlanders se skuld nie. Gister het ons 'n pedometer gekry. Dit tel mens se treë. Julle sal natuurlik verstaan hoekom ek die ding vandag moes saamvat mark toe. Van ons huis tot by die gym, terug huis toe, die 33 en 'n derde trappies op en weer af, Van die huis tremhalte toe, die groot trek deur die mark se lang rye en terug huis toe, was 'n volle 3477 treë. Die masjientjie reken dis 2.24km. Ek moes my energie gespaar het.

Sien, die tog na die gym, was om te gaan aansluit. Ek en Rods is nou lede van Kneet se Gym tot einde Januarie 2009. Of so sê die kaartjie ten minste. Ek weet net nie of ek so lank aan die lewe sal bly nie. Gym is harde werk! regtig. Ek het gefietsen, gestap en geroei en dit was genoeg. Meer as genoeg.

Die martelkamers leef voort. En ek moes betaal om daar te in!

No comments:

Post a Comment