Thursday, July 3, 2008

Deel van die werkersklas

Ek het werk gekry!!!! Vrydag se lang onderhoud was toe nie verniet nie. Maandag het hulle vir Juan-Marié gemail ivm met werksondervinding en geskiktheid vir labwerk en Dinsdag het hulle my gebel om my die baie goeie nuus mee te deel. Die werk is by die Leidense universiteit se mediese afdeling. Afdeling genetika. Soos ek dit verstaan, gaan ek saam met die groep wat op dermkanker navors, werk. Deel van die werk is hematologie vir die hospitaal. Ek kan nie wag nie. Al die blood and gore (and worse...)

Nog goeie nuus is dat Rods die 30% tax ruling gekry het. Dit beteken vir die volgende 10 jaar betaal hy 30% minder belasting as gewone Nederlanders. Dit beteken ook ons hoef nie die 2000+ euro elk op te dok vir bestuurslisensies nie. Hoef net ons s'n te gaan inhandig en omruil. Ek kan daarmee saamleef. Goed daarmee saamleef veral terwyl Zarina reken ek kan ook daarvoor aansoek doen...

Ek hoop Ingrid, wat vir 'n paar weke in Engeland is, kan oorpop vir 'n hallo en bietjie kaas. Ons sou daar gaan kuier het, maar Brian in York kan ons nie nou huisves nie. Dis jammer, want ek was lus vir vis en chips in die Shambles. Maar dalk sien ons haar nog en hom later die jaar. Ek hoop so.

Wat het nog als die week gebeur? My familie kuier lekker in die kalahari en eet seker elke dag biltong en lekker karnivoriese maaltye terwyl ek en Rods op Weigh Less kos eet wat, soos Rods se pa dit mooi gestel het, "That's not food. That's what food eats..." Maar so ver (en met die paar dae van maaggriep) het ons nou al 9kg verloor. Dis saam. Ek het al 4 verloor. Dis 8 pakke botter as mens so daaraan wil dink.

Tannie Max het geval en haar heup gebreek. Ek het baie geworry, want sy is nie meer 'n kind nie, maar sy is vroeër die week geopereer en Deneys sê dit gaan goed met haar. Ek dink dit gaan nou ekstra goed met haar terwyl hy die naweek Bloem toe. Ek is sommer nostalgies. Wil ook Bloem toe en my ma se kos gaan eet. Sy het 'n hoendergereg waarvan die gedagte my nou amper in trane het. Mens kan sien ek is op 'n diëet.


No comments:

Post a Comment