Sunday, July 13, 2008

Antwerpen


Ons het gister in Antwerp/ Antwerpen deurgebring. Dis die naaste groot Belgiese stad aan Nederland se kant. Die plan was om vroegoggend al op die trein te spring, maar 8:30 moes noodgedwonge 9:30 raak en ons moes nog steeds hardloop om op die oorvol trein te spring. Gelukkig het ons in Den Haag al opgeklim, want teen die tyd dat ons by Roosendal gekom het, was die trein heel vol en die mense moes staan tot in Antwerpen.

In Antwerpen aangekom, het ons die gewone roete (reguit na die eerste WC) gevolg voor ons die stad gaan explore het. Dis stad is, soos meeste Europese stede, oud. So oud dat die jare soos 'n gewigtige kleed daaraan kleef en klou en op jou neerdruk tot jou insignificance bietjie te duidelik begin raak. Die geboue is hoog en gedetaileerd. Rods belowe my foto's wat ek in 'n apparte blog sal post.

Dit is wat my die meeste van Antwerpen geraak het. In plaas van net 'n raised trein-paadjie bou, het hulle die moeite gedoen om die hele gedeelte soos 'n ou kasteelmuur te laat lyk. Daar is parapets en arches en allerhande ander woorde waarvan ek nie nou die mooi Afrikaanse weergawes kan onthou nie. En dis net die treinspoor!

Twee jaar terug toe ons deurgery het Brussels toe, het ek die toring van die Cathedraal van onse Vrouw gesien uitsteek. Ek wou toe al Antwerpen toe. Die katedraal is op die foto's, maar oor dit foto-size is, lyk dit klein en nie naastenby so hoog soos die meer as 100m wat dit in die werklike lewe is nie. Dit het selfs nog meer detail as die gewone geboue op straat wat al klaar versier is met beeldjies en carvings en goud-geplatteerde goedjies. Ek weet nie of dit die Franse invloed is nie, maar die geboue is absoluut amazing. In die katedraal is daar skilderye teen die mure en dak deur Rubens, maar in ons omwentelinge het ek gesien hy is eintlik in 'n ander kerk-grond begrawe. Dit was vir my bietjie odd.

Mens kan natuurlik nie België toe gaan sonder om hulle sjokolade te beproef nie. Dis dan waarvoor hulle beroemd is. Word of caution though. Moenie hulle suikerlose sjokolade probeer nie. Hulle haal eenvoudig die suiker uit, dan kry jy lekker bitter sjokolade. Mind you, haal 'lekker' uit daardie laaste sin uit. Ok, dit was seker nie so sleg nie, maar ek is nou al lankal op diëet en het uitgesien na 'n dag van oordadigheid en, above all, soetgoet. Ek moes toe maar my craving gaan blus deur lekker roomys en hot chocolate. Dit was ten minste die moeite werd.

Ons het vreeslik ver geloop gister en het gisteraand by Thinus gaan aandete eet. Ook dit was natuurlik lekker en ons het eers na 2 hier by die huis ingewandel. Wat beteken dat ek vanmiddag eers wakkergeraak het - voetseer, maar gelukkig. Ek moet regtig na my linkervoet laat kyk. Anderdag.


No comments:

Post a Comment