Monday, July 7, 2008

'n Liedjie vir jou

‘n Liedjie vir jou

Ek dink vanaand aan jou en aan die Wildekus se golwe.

Ek dink vanaand aan jou en aan die eindelose strand.

Ek dink aan rotskastele, watervalle na benede,

En beestepaadjies sukkel oor die rand.

En, ek wens dat ek my liedjie vir jou kon sing.

En ek weet dat jy die woorde sou verstaan.

Ja, ek wens dat ek my liedjie vir jou kon sing,

En ek weet dit sou weer ‘n vonkel in jou oë bring.

Ek dink vanaand aan jou en aan die Visriviervallei.

Ek dink vanaand aan jou en aan sy kronkel-kronkel-kronkel.

Ek dink aan stroomversnellings, aan die koue winternagte

En kampvuuraande op die goudgeel sand.

Ek dink vanaand aan jou en aan die blou-blou Kaapse berge.

‘n Sprokiesland in bleekwit op ‘n helder sterligaand.

Ek dink aan waterpoele, wit proteas teen die hange.

Maar somtyds, vir ‘n oomblik, net aan jou.

- Jannie du Toit

No comments:

Post a Comment