Friday, May 9, 2008

274 trappies


Ek het vandag die trappies na Thinus se woonstel geklim. Al 18 vloere. 62 meter. Al 274 trappies. Verveeldheid het sy vreugdes...

Vandag die Haagse Markt ordentlik gaan ontdek. Vars groente en vrugte is daar sommer baie goedkoop en ek en Rods het met 'n behoorlike vrag 'boodskappen' teruggekeer huis toe. Selfs 'n waatlemoentjie tussen in. Arme Rods moes dit dra. Die dat ek hom toe maar met die inkopies opgestuur het en die trappe self aangedurf het. Partykeer moet mens jou onnoselhede en gek giere op jou eie aanpak en nie onskuldiges daarby betrek nie.


So, gaan ek dit weer doen? Mens wen niks deur twee keer vir jouself dieselfde ding te bewys nie. So hoor ek. Maar ek sal seker weer as die opgeboude potensiële energie weer kineties van aard wil word.

No comments:

Post a Comment