Sunday, May 25, 2008

Kunstenaar vir 'n paar minute

Skets van 'n dooie wilger naby die sterrwag by Sutherland

Van die talente wat ek nie gekry het nie, is kunstigheid redelik hoog bo-aan die lys. Die wat wel die gawe het, probeer troos en vertel my die waardering van kuns is ook 'n kuns. Dit help darem 'n bietjie - maar net 'n bietjie. Ek het 'n teorie oor my onkunstigheid. Wanneer ek my oë toemaak, kan ek nie die beeld wat geteken moet word vir langer as 'n splitsekonde sien voordat dit met ander beelde vervang word nie. Dese gebrek aan konsentrasie skakel my dus ook onmiddelik uit as 'n towneraares of telekinetikus. Hulle moet mos op 'n spesifieke ding kan fokus. Hoop hulle geniet dit.

Net omdat ek dit nie met my hand kan doen nie, beteken dit nie dat ek nie 'n skets kan maak nie. Een van my foto's gevat en die potloodskets-opsie gekies en bg is wat die rekenaar gewillig uitgespoeg het. Die skets is ongelooflik mooi, (julle moet die oorspronklike foto sien!) maar dit kort warmte. Warmte van 'n regte potlood.

No comments:

Post a Comment