Friday, May 2, 2008

James Blunt en die bubblebath

"Al sê jy my songs maak jou blou, al lag jy vir my in jou mou..."
- Steve Hofmeyr se My Diefie my Duifie liedjie

Wanneer ek so aan die blou kant is, hou ek van tranetrekker-liedjies. Ek luister aandagtig na die woorde en sing nog luidrugtiger saam as ek hulle wel ken. Dit help my net so vinnig uit die depro uit as wat tee of 'n bad sou doen. As ek 'n dokter was, het ek net disprins voorgeskryf. Daardie goed is sterk genoeg om selfs 'n gebroke hart se pyn weg te vat. Saam met die pille sou ook 'n koppie tee (Engelse tee, maar as jy dan nou moet ander variate ook) en 'n diep, lang warm bad op die doktersbrief wees. When all else fail, hou ek vir Slaap (die wondersoete ding) in reserve. My voorskrif sou dus min of meer luit: Gaan lê in 'n diep warm bad, luister na 'bad elevator music', drink tee, drink 'n disprin as dit nodig is - en bel my môreoggend.

Praat van tranetrekker-liedjies. Wat is dit met James Blunt en sy te-klein-onderbroek-stem wat my so intens na sy lirieke laat luister? Het nou al vandag deur al die youtube videos gegaan. En hoekom kom sangers daarmee weg om hulle heel diepste heel seerste heel weerlooste gevoelens sommer so oop en bloot voor ander se voete en ore neer te gooi sonder dat hulle klaarblyklik daardeur geaffekteer raak? Goeie magtag, hoeveel mense kan -met 'n bietjie selfrespek- na iemand sit en kyk en die volgende kwytraak?

"I'm watching you breathing for the last time"

Of as jy dan nou nie lus is om iemand se laaste asemteue te besigtig nie, wat van die harverskeurende openhartigheid in Goodbye my lover?

" I am a dreamer and when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you"


Daar is baie waarsonder ek kan lewe, maar soppy musiek, blyk nie een te wees nie. Hoop James bly openhartig en 'blunt' in sy lirieke. Dit raak ten minste 'n snaar hier. Dink ek moet sommer vir Billy Joel en Neil Diamond ook uitgrawe na ek die ketel aangesit het. Dan kan ek rustig hier sit en waddle in my mysery. Of dalk moet ek net gaan bad. Gonna soak that man - lyrics and all - right out of my head. Hmmm, tee, bad, en Mr Blunt ....... Will call you in the morning. Hou maar vir my 'n disprin gereed.


No comments:

Post a Comment