Thursday, May 22, 2008

Wanneer jy met niks begin

Gifappeltjie
'n Nessie fietse
Kyk die renstrepies langs die kant

Ons het hier met niks begin - en het nog meeste daarvan oor... Ons is nou al vir 'n week in ons eie nessie. Dis 'n avontuur om sonder dit waaraan ek gewoond geraak het, klaar te kom. Wasmasjien en tuimeldroër; maklik. Yskas; minder maklik. Internet; amper onmoontlik. Amptelik word ons internet en telefoon die 3de Junie geaktiveer, maar vanoggend was daar 'n lyninspekteur hier en hy het alles gekoppel en voila! Ek voel amper weer mens.

Wanneer ek my eie werk en dus my eie geld het, is die eerste ding wat ek vir my koop stapskoene. My trusty old hitechs het nou heeltemal gladde sole. Dis nogal iets om reg te kry; om stapskoene se tred af te loop.

Praat van werk. Dis seker nie die beste voorbode as mens by 'n skool aansoek doen en hulle nommer een voorvereiste is nie 'n goeie opleiding, ondervinding of references nie, maar 'wel n baie goeie sin vir humor...



No comments:

Post a Comment