Saturday, May 31, 2008

Batcat


Sy regte naam is Tacco en hy kom uit Indië uit. Volksname is Batflower of Cat's wiskers. For obvious reasons. Is dit nie lieflik nie? Die plant staan so heuphoog (seker so 'n meter?) met blom en al en die blom is so groot soos my twee hande teen mekaar - as mens die duime weglaat. Dis fluweelswart met 'n skaduwee van rooi en die langste snorbaard is net 'n klein bietjie langer as 'n liniaal.

Ek het toe ons hier ingetrek het al my vroulike lis opgebruik om Roderick te (probeer) oortuig dat wanneer mens in 'n vreemde land is, jy nie noodwendig die vreemdelinge moet doen nie, maar darem doen wat hulle doen. Wat dan seker weer die vreemdelinge is, as mens regtig tegnies wil raak, maar dis nie vandag se punt nie... Hier sien mens heel dikwels 'n ou rondloop of selfs sy fiets bestyg met 'n groot bos blomme. Ek is nou al amper verby die punt om te wonder oor wat hy verkeerd gedoen het. Amper. Anyways om terug te kom na die oorspronklike train of thought - ek wil graag vars blomme in die huis hê en Rods moet hulle vir my koop. Hier in Nederland is hulle maklik bekombaar en goedkoop. Goedkoop relatief tot kaas. Rods het uiteindelik geswig en ter wille van stilte vir my pragtige rooi blommetjies gekry twee weke terug. En nou breek ek die gewoonte... Ek het onderneem om my regte op blomme vir 'n hele maand op te gee net om vir Tacco te kry. Dink dit was 'n goeie deal, maar nou moet ek oor 'n maand weer van voor af met die oortuigingsproses begin. Arme Rods.

No comments:

Post a Comment