Wednesday, May 14, 2008

Van Gogh se oor

Het Van Gogh drie dae voor die tyd gedink dat hy in 'n oomblik van waansin sy oor sou afsny? En hoe sou sy lewe verander het as hy wel sou weet? Hoe sou sy laaste paar dae van twee origheid anders gewees het as hy wel oor die inligting beskik het? En die mollige meisie wat 'n been verloor het. As sy net 'n week voor die tyd kon weet, sou die drillende bobeen haar weerhou het daarvan om 'n bikini te dra?

Ek is vir die volgende week of twee dalk offline. Internet het vir my 'n ledemaat geword; 'n verbinding met my vriende en familie, 'n versekering dat ek nog nie heeltemal gek is nie. 'n Onooglike, onaantreklike onlosmaakbare deel van my daaglikse roetine. En nou weet ek ek gaan dit verloor. So hoe verander die wete my weë? Moet ek emails uitstuur vir almal? Moet ek my status op Facebook, msn en gtalk stel na 'verlore vir die wêreld'?

Ag dis net tydelik. Oor 'n week of twee groei die konneksie weer soos 'n akkedisstert terug. Sal seker maar vroeg gaan slaap vannaand...

No comments:

Post a Comment