Sunday, May 11, 2008

The naked truth

"There are few nudities so objetionable as the naked truth" Agnes Repplier (1855 - 1950)

Ek sal maar Agnes Repplier se woord moet vat. Sy het immers 95 geraak as my wiskunde my nie in die steek gelaat het nie en ek is nou eers 'n derde van haar ouderdom. 33.33%. Mind you, van die straat af is daar 33 en 'n derde trappies op na ons woonstel. So wanneer kom kuier julle?

Rods het vir my 'n link gestuur van die Uncylopedia oor hypergraphia. Volgens hulle is dit a psychological disorder whereby one continues writing and writing even though one really has nothing to say. Dan gaan dit aan en aan (hele bladsy lank) oor hoe mens dit nie kan verhelp nie en ook nie kan stop nie... (http://uncyclopedia.org/wiki/Hypergraphia) Nou kyk ek na my blog en ek wonder oor die waarheid en gesondheid van my psige.

Ons is vandag toe weer Kijkduin toe en ek het 'n vermoede bevestig. Groot verskil tussen naak en kaal, maar dit het ek lankal geweet. Naak is die een met die emosionele konotasies. Kaal is die een sonder klere en die bewysste vermoede is dat ek makliker so voor vreemdes sal rondwandel as voor bekendes. Behalwe as die bekendes wil join, maar dis 'n storie vir 'n ander dag en nou dat ek daaroor nadink, nogal 'n bietjie jiggie... Nudistestrande is nogal fun. En moet asb nog steeds nie vir my pa vertel nie... Wat nie soveel fun is nie, is om op dieselfde dag wat jy besluit jy 'n nudis vir die middag gaan word, ook die Noordsee aan te durf. Daai water is leeukoud! Dink my drakie het met 3cm gekrimp. Maar dit was nog steeds lekker en bevrydend in meer as een opsig em el weet ek wou eers 10kg verloor, maar netnou tel ek dit op, so carpe diem. Of carpe towel. Sal volgende keer bietjie vroeër in die dag daar opdaag en dalk my kamera saamsmokkel. Maar ek wil nie regtig deur 'n trop tôtties gejaag word nie, so moenie kwaad raak as die foto's nooit hier uitkom nie :) Dit was nogal opvallend hoeveel meer ouens as meisies daar was en dat die meeste mense ouer as 30 is. Ek het natuurlik 'n paar teorieë daaroor en as jy vir my goeie SOET Suid-Afrikaanse wyn saambring, kan ons een aand die teorieë sit en uitmekaar- en terugryg. Om sake binne perspektief te sien, kan ons altyd die middag 'n draai op die strand gaan maak... Of nie.

Behalwe vir die strande en die tremme (om daar uit te kom) gaan daar op die oomblik nie veel hier aan nie. Ek soek nou desperaat werk, want Rods het vanmiddag ons plek gestofsuig en as ek by die huis bly, raak dit dalk my werk en jy kan sien hoe dit 'n probleem kan raak veral met die 17 van die 33 en 'n derde trappie wat binneshuis en met mat bedek is. Sal môre my CV regkry en seker teen die aand se kant begin pos op banen-websites. 'n Baan is 'n werksrigting soos ek dit verstaan. Ok, genoeg gehypergraaph vir een aand.


1 comment:

  1. Wys my liewer net watterkant toe om te stap om DIE strand te gaan besigtig, dan gaan ek maar liefs op my eie.

    ReplyDelete