Wednesday, May 28, 2008

We've got tonight

"I know its late, I know you're weary
I know your plans dont include me
Still here we are..."

"Don't fall in love with a dreamer, for he'll always take you in..."

"You gotta know when to hold 'em, know when to fold 'em..."

Ek het al gebieg oor my liefde vir ou hartseer liedjies. Soppy liefdesliedjies om my te herinner aan wie ek 20 jaar terug was. Om my terug te sleep na 'n tyd toe Radio Suid-Afrika se musiek en middagstories die hoogtepunt van my middag was. (Die Mannheim sage, Newels oor Nooitgedagt... ah good times) Btw dis seker voor die hand liggend ons het nie TV gehad nie.

Wanneer die grondleggers van Youtube sien waarvoor ek hulle voortreflike uitvinding gebruik, gaan sit en huil hulle dalk op maat van die ewe hartseer musiek wat ek elke dag van hulle site af luister. Ek weet dat hulle nie primêr 'n video-Mp3-speler is nie, maar dit werk vir my.

"Don't you love her madly as she's walking out the door?"


No comments:

Post a Comment