Monday, May 5, 2008

Die land van Honing en halfvolle melk

Die winkels hier het nie die verskeidenheid waaraan ek gewoond is in SA nie, maar hulle is baie interessant. (Interessant: een rok, twe skoene) Die volroom (volle) melk is bietjie duurder as die halfvolle melk wat natuurlik weer duurder is as die magere melk. Heuning is volop en ek kon nie die pot met die bloemen honing weerstaan nie. Bloemen land met hulle bloemen snaakse name vir bloemen gewone kos wat hulle in keukens gaarmaak.

Wanneer mense aan Nederland se kos dink, skat ek stroopwafels is die eerste gedagtes. Na dit baklei poffertjies en wafels (hoewel meer Belgies in oorsprong) seker vir tweede plek. Maar ek reken die lekkerste ding wat ek hier tussen my tande en tong kon kry, was 'n pannekoek. Die deeg-resep lyk my het eeue terug presies net so SA toe getrek. Die voorbereidingsmetode het egter agterweë gebly. Het nou die dag savoury pannekoeken bestel. Toe dit opdaag was ek redelik verbaas om 'n groot plat bord gevul met 'n ewe groot plat middagete te kry. Die kok het duidelik die ham, uie en sampioene eerste in die pan gegooi en dalk 'n bietjie gebraai voor hy die deeg bo-oor alles uitgegooi het. Na dit gaar geraak het, het hy die stukke kaas net bo-op gesit en toegelaat om te smelt. Yum-yum. Lyk my die soet pannekoeke word op die meer tradisionele manier voorberei. Dink nie gebakte piesang lyk so leuk nie.

Op die oomblik is my lewe nie so opwindend nie. Die dat ek nou al by resepte trek. As dit so aanhou, kry julle een van die dae breipatrone...

No comments:

Post a Comment